NESPOLEHLIVÍ ZÁKAZNÍCI
NESPOLEHLIVÍ ZÁKAZNÍCI
PAVLA OVČAČÍKOVÁ, Ostrava 24, 724 00
nevyzvednutá dobírka, po kontaktování paní ujišťovala, že o zboží stojí, že chyba byla na straně Pošty. Objednávka zaslána opět na dobírku. Opět se vrátila zpět z důvodu nevyzvednutí. Paní Ovčačíková dluží našemu obchůdku 162,- za poštovné. Absolutně nereaguje. Byl jí zaslán doporučený dopis se složenkou.Opět nic.

HANA KRITZNEROVÁ, 432 01  Kadaň
nevyzvednutá dobírka - balíček se vrátil zpět. Kvůli paní Kritznerové jsem vyhodila 112,- za poštovné. Na výzvy nereagovala.
Navíc si pár dní po první objednávce objednala další zboží s osobním odběrem. Bylo jí připraveno, byla vyzvána k převzetí a nic. Zboží jsem jí blokovala několik dní.

JITKA MORKESOVÁ, Květinářství U kozy, 56201 Ústí n.Orlicí
Nevyzvednutá dobírka, paní nereaguje. Dluží mi 77,-za vynaložené poštovné.

Iva Martinová, Brno 602 00
Nevyzvednutá dobírka, balík se vrátil zpět. Kvůli "paní" Martinové jsem vyhodila 111,- za poštovné. Žádná reakce. Po vyhledání mailu na facebooku se objevila stránka s lidově řečono štětkami (ne těmi na malování :-) myslím, že to nebude omyl....
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek.
Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek ve výši 200,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny právnímu oddělení k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené. Navíc budou zvěřejněni v registru nespolehlivých zákazníků!!!